Apr,17th
186 ♥ - Reblog
via / source

5/favorite sebastian stan photos




Apr,17th
201 ♥ - Reblog
via / source
Happy 29th Birthday, Luke Mitchell!



Apr,17th
6212 ♥ - Reblog
via / source

buchanian:

Sebastian Stan at the 'Iron Man 3' Premiere in Los Angeles.

#WHO THE FUCK ALLOWED YOU TO WEAR A HALF TRANSPARENT SHIRT #WHAT IS WRONG WITH THIS WORLD




Apr,17th
24122 ♥ - Reblog
via / source

fucklinski:

dylan teaches linden a new word [x]

#cUTE  #Dylan obrien  #linden ashby 



Apr,17th
44785 ♥ - Reblog
via / source

buckyderp:

not-safe-for-earth:

vegandragon:

We used to be best buddies,

But now we’re not.

I wish you would tell me why…

OH MY HEART

'Do you wanna punch a Nazi? It kinda has to be a Nazi.'




Apr,17th
120966 ♥ - Reblog
via / source



Apr,16th
16695 ♥ - Reblog
via / source



Apr,16th
11903 ♥ - Reblog
via / source




Apr,16th
16711 ♥ - Reblog
via / source



Apr,16th
22494 ♥ - Reblog
via / source



Apr,16th
2 ♥ - Reblog
via 

annnica:

I saw someone mention Spiderman 2 on my dash and I was about to go AW YEAH IM NOT THE ONLY ONE WHO’S SEEN IT but apparently that someone was just Sam and she doesn’t count

heeeeeey :(




Apr,16th
2016 ♥ - Reblog
via / source

janesfoster:

Anon asked: Tobey Maguire or Andrew Garfield as Spider-Man?

#don't read these tags if you don't want to be spoilered for Spiderman 2  #but this gifset hurts so much after seeing the sequel  #holy shit i am in such a bad mood  #but the movie was soooo good  #i can't handle it 



Apr,15th
602752 ♥ - Reblog
via / source
Me in 5th grade: I will never smoke or drink or do any drugs ever
Me now: I probably wouldn't do meth



Apr,15th
1673 ♥ - Reblog
via / source

perzon:

australian horror story: tony abbott




Apr,15th
4092 ♥ - Reblog
via / source

maisiewilliams:

"former queen regent. that’s you, I mean. literally so former. lol cersei have I mentioned lately that you are no longer queen. no? let’s just bring that up again" 




© JASONDILAURENTS